Pető Istvánnal beszéltünk telefonon, Prohászka Béla MNGSZ elnök lemondásával kapcsolatban.

szeptember 09, 2011

"Tiszteletem Szűcs úr. Prohászka Béla lemondásában nincs különösebb indok, igazán nem magyarázza semmivel, talán nem is lenne politikus, ha belemenne abba, hogy milyen falakba ütközött. A pénz fogyás az egy dolog, mert, ügye sosem dúskáltunk a javakban,
társadalmi munkában oldottuk meg azokat a dolgokat amiket megoldottunk, itt ez nem pénzes állás, senki számára sem, tehát az összes tisztségviselő ingyen dolgozik. Némi térítés juthat nekik, de csak a konkrétan felmerülő költségekre, de ez sem jellemző. Ezt szerelemből csinálja a társaság. Minden elnöknek van egy terve, amit jóváhagyat a közgyűléssel, a tervek megvalósulása közben derül ki, hogy jól terveztünk vagy sem. De, itt nem ilyen dolgokról van szó. Egyszerűen beleunt abba, hogy folyamatosan járt a működéshez szükséges fedezet után és nem úgy jöttek a támogatók, mint ahogy kellett volna. Régebben a szervezet állami támogatásból tartotta magát, már az én időmben is szponzorokból, tagdíjból éltünk és rendezvényekből, rendezvények hozamából. Teljesen non-profit volt mindig. Nincs semmi szenzáció mögötte....nézze, változik a gazdasági környezet, én azt hiszem, hogy most nehéz, az én időmben sem volt könnyű, én is abba fáradtam bele, hogy nagyon nehéz volt megszerezni a szövetség működéséhez való alapokat. Mondtam mindig, hogy a fiataloké a világ, én azért is álltam akkor félre, mondtam, egy fiatalabb ember biztos majd jobban, energetikusabban, jobban csinálja majd a munkáját. Hát most majd egy kicsit össze kell kapnunk magunkat, míg az új elnököt meg nem találjuk. Nem akar elnök lenni, Szűcs úr? Örömmel látjuk és a következő tisztújításon akár valamelyik posztra is jelöljük."

Megjegyzés küldése

A betegségek fő okai:

1. A vakcinák (károk az agyban és az immunrendszerben)
2. Állat-alapú étrend
3. Mesterséges édesítőszerek (aszpartám, Splenda, stb.)
4. Ízfokozók (például MSG).
5. Transzzsírok vagy (részben) hidrogénezett olajok.

Egyéb egészségügyi veszélyek:
- Fogászati amalgám (50%-os higanytartalom)
- Fluorid (fogkrémben, ivóvízben)
- Alumínium (a vakcinák, a dezodorok, konyhai felszerelés)
- Nátrium-lauril-szulfát (fogkrém, sampon)
- A fényvédő krémek (alumínium tartalom)
- Biszfenol A vagy BPA (műanyag flakon stb.)
- Szója, vagy szója termékek (tej, liszt, tofu, stb.)
- Cukor (elnyomja az immunrendszert)
- Repce Olaj (számos étterem használja)
- Koleszterin-csökkentő gyógyszerek (sztatinok)
- Magas fruktóz kukorica szirup
- Genetikailag módosított (GMO) élelmiszerek
- Számos élelmiszer-adalékanyagok (E-számok)
- Pszichotróp (SSRI) gyógyszerek
- Stimulant (ADHD) gyógyszerek
- Ftalátok (puha műanyag)
- Mobil és vezeték nélküli telefonok
- Szintetikus légfrissítők
- Teflon (konyhai felszerelésben)
- Mammográfiai vizsgálat
- WiFi sugárzás
- Mikrohullámú sütő
- Növényvédő szerek

Ezeket az információkat az orvosok általában figyelmen kívül hagyják, arra vannak képezve, hogy a tünetek "kezelésére" drága gyógyszert ajánljanak, ami sok mellékhatás okozója.

LA Events:

Project Camelot interjúja: Jane Burgermeister