fájdalmat kiáltó lelkek

január 24, 2012




még a nagymama mondta óvodás koromban, hogy haragudtam a cigányságra „harcoltam” velük, érdekes volt az utcán ahogy vonultak figyeltem őket lopni is... a gyerekek kezdték majd az öregebbje a szoknyája alá rejtette. furcsán néztem rájuk, de nem utáltam egyet sem…az iskolába lett is egy barátom Nyári Péter. van rendes köztük. sok:

-mikor voltál otthon?


-92 ben, köszönés nélkül letegeztek... leszállok a vonatról aztán „Zsiga miér nem jöttél dógozni!” ismeretlenek ám! hangosan kiabál, hogy mindenki hallja
Lacika. kiabál! érted? nem is ismer én sem....életemben nem láttam! ......ott nem úgy van ám mint itt a balatonon...úgy képzelik el a cigányokat, hogy húzza a háztáji kiskocsit, ólomakkumulátor van rajta. pedig arra több van az én fajtámból szinte mindenki az

-húúú, kemény. mondj még

-vagy a másik hangosan: „Zsiga miért nem jöttél csirkét pakolni!!” tudod ott éjjel viszik pakolják így...(lehajol és mutatja) 2-3,  marokra fogod és teszed gyorsan ám, teszed a platóra...

reggel sötétben hoznak azt mondja.... egy kanna pálinkát fehérbort kenyeret szalonnát és kezdődik hideg nagyon hideg van, kosz mocsok minden csirkeszar..

bizony vagy ilyenek...elmegyek az ékszerbolt előtt zsiguliból kikiabál egy nagydarab kopasz cigány, azt mondja "háttenáj cigánytelepi báló" ilyenek, pedig csak most jöttem haza, szépen felöltözve…

tiszta ruhában nem lehet a magam fajta. én nem lehetek felöltözködve? Lacika. pedig nekem vannak...mindig megvettem magamnak a rendes ruhát....

vagy amikor odalépnek hozzád tudod mit kell tenni, tételezzük fel késsel hadonászik, érted? kaszabol, szó szoros értelemben kaszabol....mindig a szemét nézd, a szemét! megtanultam, azonnal dobd le magad a földre! azonnal!.... így: (előhúz a mosléktartó alól egy megfordított műanyag rekeszt és rávetődik)

így így érted? ......azonnal, rúgsz, lendületből! a tökét.

mindig a szemét nézed, azonnal hátravetődsz és már rúgod is (ismét mutatja vetődik is) (bűzlik, erős kávé & nikotin lehelet)

kaszabol? mit csinálsz? most vagy belemész, vagy szerinted mit csinálsz.... ha kaszabol mit tudsz csinálni? mindig a szemét nézed Lacika! mindig....

"ó te kurva kenyér" ez a legnagyobb átok az istentől nagyon félnek, például van a virrasztás, meghal valaki fa talicskába teszik hehehe úgy mint az indiánok, csak beledobják egy gödörbe hehehe mint a kutyát. ilyen. azon nyomban megjelenik a rokonság egy órán belül, táviratban vagy telefonon értesítik, azonnal…

..összeverődik összeduzzad a roma banda reggelig tart táncolnak esznek mulatnak....nem megyek már haza meghalt a nevelőanyám meg félek meglincselnek mint Szögi Lajost Olaszliszkán nem nem nem, nem kell az nekem.

Megjegyzés küldése

A betegségek fő okai:

1. A vakcinák (károk az agyban és az immunrendszerben)
2. Állat-alapú étrend
3. Mesterséges édesítőszerek (aszpartám, Splenda, stb.)
4. Ízfokozók (például MSG).
5. Transzzsírok vagy (részben) hidrogénezett olajok.

Egyéb egészségügyi veszélyek:
- Fogászati amalgám (50%-os higanytartalom)
- Fluorid (fogkrémben, ivóvízben)
- Alumínium (a vakcinák, a dezodorok, konyhai felszerelés)
- Nátrium-lauril-szulfát (fogkrém, sampon)
- A fényvédő krémek (alumínium tartalom)
- Biszfenol A vagy BPA (műanyag flakon stb.)
- Szója, vagy szója termékek (tej, liszt, tofu, stb.)
- Cukor (elnyomja az immunrendszert)
- Repce Olaj (számos étterem használja)
- Koleszterin-csökkentő gyógyszerek (sztatinok)
- Magas fruktóz kukorica szirup
- Genetikailag módosított (GMO) élelmiszerek
- Számos élelmiszer-adalékanyagok (E-számok)
- Pszichotróp (SSRI) gyógyszerek
- Stimulant (ADHD) gyógyszerek
- Ftalátok (puha műanyag)
- Mobil és vezeték nélküli telefonok
- Szintetikus légfrissítők
- Teflon (konyhai felszerelésben)
- Mammográfiai vizsgálat
- WiFi sugárzás
- Mikrohullámú sütő
- Növényvédő szerek

Ezeket az információkat az orvosok általában figyelmen kívül hagyják, arra vannak képezve, hogy a tünetek "kezelésére" drága gyógyszert ajánljanak, ami sok mellékhatás okozója.

LA Events:

Project Camelot interjúja: Jane Burgermeister