Rövid főzési tippek - Avokádó, Csirkemell, Erőleves

február 19, 2008

Avokádó:

Elkerülhetjük az avokádó oxidálódását, ha guacamole-t, vagy bármilyen avokádót tartalmazó ételt készítünk. A titkok a magjában rejlik, ami pucolás után is óvja az avokádót a barnulástól. Tehát felszelhetjük, turmixolhatjuk is, de ha visszatesszük a magját az avokádó közé (belekeverjük a magokat) az megóvja a barnulástól
hosszú időre. A félbevágott avokádót is a magjával együtt tároljuk! Ez a megoldás jobb a közismert citromozásnál!

Csirkemell:

A szója-szószban és narancslében áztatott (pácolt) csirkemell különösen ízletes salátának, de akár fôételnek is. Miként kerüljük el a csirkemell egyenletlen sülését és a végzetes kiszáradást? Kövessük ezeket a jótanácsokat!
Kertben kapirgáló, sok zöldet csipegető csirke húsát használjunk, az a legjobb, de ha nincs az sem baj! Lehet az akár mélyfagyasztott bolti is, ha megütögetjük klopfolóval elkerülhetjük a kiszáradását! Igy járjunk el minden esetben, minden sütési módszernél. Ha salátának készítjük el, akkor a fentiekben említett szójaszószos pácolást alkalmazzuk. (20-30 percnél nem kell tovább pácolnunk). Majd tepsire sorakoztatva ôket (nem baj ha a páclébôl is jut a tepsire), közepes hôfokon süssük ôket készre. Ha nagyobb mennyiséget készítünk ajánlatos letakarni alufóliával, az egyenletes sülés érdekében. Ha Caesar salátát készítünk, csak lehülés után szeleteljük fel, csíkokra! (Ha közvetlen a sütés után, még forrón szeleteljük, akkor a csirkébôl a vágódeszkánkra ömlik az összes értékes szaft!) A csike hidegen tartva napokig tárolható. Ne felejtsük, a klopfolás a lényeg, az miatt lesz a csirkemellünk szaftos és omlékony!

Read more...

Szörnyûséges állati kegyetlenség Chino California

USDA Recalls 143 Million Pounds of Beef

If you eat meat & dairy, you can watch this

Undercover Video Shows Abuse Of Sick Cows

Maximum Humans Can do

Abused Cows At California Slaughterhouse

Read more...

A betegségek fő okai:

1. A vakcinák (károk az agyban és az immunrendszerben)
2. Állat-alapú étrend
3. Mesterséges édesítőszerek (aszpartám, Splenda, stb.)
4. Ízfokozók (például MSG).
5. Transzzsírok vagy (részben) hidrogénezett olajok.

Egyéb egészségügyi veszélyek:
- Fogászati amalgám (50%-os higanytartalom)
- Fluorid (fogkrémben, ivóvízben)
- Alumínium (a vakcinák, a dezodorok, konyhai felszerelés)
- Nátrium-lauril-szulfát (fogkrém, sampon)
- A fényvédő krémek (alumínium tartalom)
- Biszfenol A vagy BPA (műanyag flakon stb.)
- Szója, vagy szója termékek (tej, liszt, tofu, stb.)
- Cukor (elnyomja az immunrendszert)
- Repce Olaj (számos étterem használja)
- Koleszterin-csökkentő gyógyszerek (sztatinok)
- Magas fruktóz kukorica szirup
- Genetikailag módosított (GMO) élelmiszerek
- Számos élelmiszer-adalékanyagok (E-számok)
- Pszichotróp (SSRI) gyógyszerek
- Stimulant (ADHD) gyógyszerek
- Ftalátok (puha műanyag)
- Mobil és vezeték nélküli telefonok
- Szintetikus légfrissítők
- Teflon (konyhai felszerelésben)
- Mammográfiai vizsgálat
- WiFi sugárzás
- Mikrohullámú sütő
- Növényvédő szerek

Ezeket az információkat az orvosok általában figyelmen kívül hagyják, arra vannak képezve, hogy a tünetek "kezelésére" drága gyógyszert ajánljanak, ami sok mellékhatás okozója.

LA Events:

Project Camelot interjúja: Jane Burgermeister